Järjestämme tänä syksynä asiakastyytyväisyyskyselyn, joka lähetetään syys-lokakuussa taloyhtiöiden hallitusten jäsenille.
– Hallituksille kohdennettu palautekysely on vuosia jatkunut perinne ja meille tärkeä. Vastauksista saamme tietoa siitä, mitä asiakkaat ajattelevat toiminnastamme, mihin ollaan tyytyväisiä ja mihin pitäisi panostaa lisää, toimitusjohtaja Ilkka Saarinen sanoo.
Edellisen kerran palvelujen laadusta kysyttiin syksyllä 2019. Tulos oli vahvasti plusmerkkinen: Hallitusten jäsenet pitivät isännöinnin laatua hyvänä tai erinomaisena. Selvä enemmistö, 86 prosenttia vastanneista katsoi, että onnistuimme parhaiten taloyhtiön talouden hoitamisessa. Vahvuuksiamme ovat myös hallitusten kokousten hoitaminen ja asiakaspalvelu.
Uudessa kyselyssä halutaan tietää mietteitänne varsinkin viime keväästä. Minkälaisia kokemuksia teille jäi etäkokouksista? Teimme keväällä myös paljon etätyötä. Mitä ajatuksia se herätti?
Kysely toteutetaan verkkokyselynä ja siihen vastaaminen vie aikaa vain muutaman minuutin. Toivomme, että mahdollisimman moni osallistuu ja auttaa meitä näin palvelumme kehittämisessä.
Tiedotamme asiasta lisää lähiaikoina. Pysykää kuulolla!